Pe freelancerii din publicitate ii poti numara pe degete. Unii sunt asa de cand se stiu, altii au parasit agentia care i-a crescut pentru un loc mai chill, in afara unui progam stabil si a unor deadline-uri de ieri. Ema Prisca a fost pentru putin timp pe picioarele ei cand a plecat de la Leo Burnett, dar in cateva luni s-a alaturat celor de la Graffiti. Mihai Coliban e inca un freelancer cautat, dar dupa cum a marturisit, in curand va fi propriul lui sef intr-o forma organizata. Un copywriter si un art director vorbesc la IQadsTv despre ups & down-urile freelancing-ului, pornind de la libertatea trecuta in agenda, pana la cea de-a treia dimensiune a publicitatii facuta de acasa: banul.
Echipa IQadsTv:
Protagonisti:
Mihai Coliban
Ema Prisca
Grafica:
Andrei Nica ( www.sendal.ro )
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Operator + Montaj:
Adina Hariuc
Comentarii
Ce putini au scanteia (talentul) necesar publicitatii!
Nu pot trai fara comunitate (Bucuresti), muzica (DJ Porject) si ... IQadsTV!
Prea putini stiu ca un creator nu genereaza la comanda, intre 9oo si 18oo!
Balzac a creat mai mult noaptea, cand ideile curgeau pe un fond de liniste. Altii creeaza in mijlocul comunitatii: zgomot, agitatie, freamat si zbatere.
Altii, copiaza fara bun simt alte spoturi. RUSINE!
Eu de exemplu lucrez ca account independent.Nu mi-ar strica deloc sa fac cunostiinta cu Mihai, Ema si altii ca ei.
Si daca tot mi-at stimulat curiozitatea , va rog nu inchideti usa dupa voi.
Lasati macar o cheie intr-un cui.
Florin
eu nu am lucrat in nici unul din domeniile astea, dar daca cineva are nevoie de o persoana foarte creativa, si cu experientza a 5 examene de intrare la facultatea de arte vizuale, si admiterea dar renuntarea la aceasta facultate, atunci sa ma contacteze ca tare as vrea sa ma reprofilez
si stiu si contabilitate :))