Publicarea comunicatelor. In IQads sau in SMARK?

Unde publicam comunicatul de presa?

Decizia o luam in functie de potrivirea nativa a informatiilor la care face referire comunicatul.

  • IQads - despre proiectele de creativitate si comunicare ale agentiilor si brandurilor
  • SMARK - despre actiuni de marketing, business ale companiilor

Per ansamblu, comunicatul are aceeasi expunere si vizibilitate, intrucat:
- platformele IQads si SMARK sunt integrate
- comunicatul este shared in social media in paginile IQads, IQadsNewsSMARK si IQads & SMARK
- comunicatele din SMARK sunt vizibile si in homepage-ul IQads
- comunicatele se gasesc atat la search in IQads cat si la search in SMARK

 

Exemple de comunicate publicate:

IQads:

 

SMARK:

 

Exemplu concret:

Fiind o actiune de lansare, comunicatul care anunta "Starbucks deschide o nouă cafenea în Brașov" este nativ in SMARK.

 

Paginile IQads si SMARK in Facebook si LinkedIn

  • IQads: >>  peste 125.000 fani >> Facebook/IQads
    Fanii paginii IQads sunt din domenii creative (de comunicare si adiacente - film, muzica, grafica, video etc )

  • IQadsNews: >> peste 20.000 fani >> Facebook/IQadsNews
    Fanii paginii IQads News sunt profesionisti din zona de marcom, agentii de publicitate, PR, media, BTL precum si din zona productie publicitara (video, audio, foto etc)

  • SMARK: >> peste 12.000 fani >> Facebook/SMARK
    Fanii paginii SMARK sunt profesionisti in zona de marcom, brand manageri, oamenii de marketing, antreprenori  in business-uri creative.

  • IQads & SMARK: >> peste 5.000 fani >> LinkedIn/IQads&SMARK
    Fanii paginii IQads & SMARK sunt profesionisti in zona de comunicare si marketing, brand manageri, oamenii de marketing, antreprenori in business-uri creative.