


Sunete marchează un nou capitol în existența sa printr-o dublă lansare: ediția specială The Rolling Stones și relansarea site-ului SuneteLive.ro

Jocul puterii în retail: liderii industriei se întâlnesc la retailArena 2025, The Retail Power Play

Colliers: Piața hotelieră din România atinge un nou maxim, înregistrând cel mai mare număr de turiști din ultimele 3 decenii

Pepco România susține educația non-formală și oferă 100 de granturi pentru ONG-uri, prin programul Pepcolandia, implementat la nivel național de Asociația pastel

Endava, selectată drept partener în cadrul programului OCRE 2024 pentru a sprijini adoptarea serviciilor cloud în cercetare și educație

Cum să atragi clienți în magazine în era digitală: 6 strategii esențiale pentru a maximiza performanța Drive to Store

13 startup-uri românești au parcurs cu succes etapa finală a acceleratorului tech Go Global, la Milano

Analiză Storia: Chiriile medii, mai mari decât anul trecut, dar în ușoară scădere față de luna anterioară

Premieră Dăruiește Viață: Paul, un avatar AI, îți arată cum să redirecționezi 3,5% din impozitul pe venit

Programul de turism cultural „România Atractivă”, prezent la cel mai mare târg de turism din lume, la Berlin. A cincea participare, în doar șase luni, la marile târguri internaționale

DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
![[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare](https://media.iqads.ro/2025/02/fotojet-17-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

Heist Industries și Asirom lansează campania națională care redefinește asigurările de viață printr-un „abonament la un viitor mai bun”
![[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul](https://media.iqads.ro/2025/02/laur-si-robert-ai-cover-410.jpg)
[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul

Constanța Logo Challenge | Ioana Caranica & Magdalena Vladimirescu: Este esențial ca limbajul vizual să fie atemporal și universal, astfel încât să rezoneze cu un public divers, având gusturi și afinități variate

Constanța Logo Challenge | Dan Tudor: Dacă nu mi-aș impune termene limită aș lucra săptămâni întregi la amanunte care pentru alții sunt nesemnificative

Allianz-Țiriac a acoperit refacerea a 7.400 de locuințe protejate de o poliță facultativă My Home în 2024 prin despăgubiri de 44 de milioane de lei plătite proprietarilor
![[În culisele StudioSet] Bogdan Jugureanu: Dacă virezi într-o anumită culoare o scenă o poți transforma dintr-o scenă de vis într-una de acțiune](https://media.iqads.ro/2025/02/bogdan-jugureanu-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Bogdan Jugureanu: Dacă virezi într-o anumită culoare o scenă o poți transforma dintr-o scenă de vis într-una de acțiune

Workspace Studio atinge 27 de milioane de euro în 2024, cu peste 100.000 mp de birouri moderne amenajate si mobilate

„Dragoste Fără Cuvinte” - Persoane Surde, Limba Semnelor și Vedete pe Marele Ecran - Trailer oficial
![[Era Nesiguranței] Nicoleta Gruia: Este ușor să căutăm soluții externe și să dăm vina pe alții pentru problemele noastre, însă adevărul este că schimbarea începe cu fiecare individ în parte](https://media.iqads.ro/2025/02/1106c887-eb6f-4eeb-beb1-ae5707dc4c35-cover-410.jpg)
[Era Nesiguranței] Nicoleta Gruia: Este ușor să căutăm soluții externe și să dăm vina pe alții pentru problemele noastre, însă adevărul este că schimbarea începe cu fiecare individ în parte

Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România

AdSymphony semnează campania "Cadoul vieții - Fii erou! Donează viață" – realizată pentru Agenția Națională de Transplant

Analiză Storia: Cluj-Napoca devine primul oraș din România unde prețul mediu cumulat al apartamentelor vechi și noi depășește pragul de 3.000 de euro/mp

Viitorul evenimentelor văzut prin tehnologia, creativitatea și noile trenduri de la ISE 2025 Barcelona
![[Era Nesiguranței] Orlando Nicoară: Personal, cred ca cea mai mare provocare este de a ramane „pe centru”. Fac eforturi, imi asum greselile si zambesc cand sunt injurat si de „progresisti” si de „conservatori”](https://media.iqads.ro/2025/02/id198202-inquam-photos-george-calin-cover-410.jpg)
[Era Nesiguranței] Orlando Nicoară: Personal, cred ca cea mai mare provocare este de a ramane „pe centru”. Fac eforturi, imi asum greselile si zambesc cand sunt injurat si de „progresisti” si de „conservatori”
![[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres](https://media.iqads.ro/2025/02/ina-bozdog-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres

Cercetătorii UBB demonstrează cum personalitatea consumatorilor influențează interacțiunea cu brandurile pe rețelele sociale
![[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate](https://media.iqads.ro/2025/02/mdhidrua-cover-410.jpg)
[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate

Pandora lansează un nou capitol al campaniei BE LOVE, o celebrare a puterii transformatoare a iubirii
