


Endava, selectată drept partener în cadrul programului OCRE 2024 pentru a sprijini adoptarea serviciilor cloud în cercetare și educație

Cum să atragi clienți în magazine în era digitală: 6 strategii esențiale pentru a maximiza performanța Drive to Store

13 startup-uri românești au parcurs cu succes etapa finală a acceleratorului tech Go Global, la Milano

Analiză Storia: Chiriile medii, mai mari decât anul trecut, dar în ușoară scădere față de luna anterioară

Premieră Dăruiește Viață: Paul, un avatar AI, îți arată cum să redirecționezi 3,5% din impozitul pe venit

Programul de turism cultural „România Atractivă”, prezent la cel mai mare târg de turism din lume, la Berlin. A cincea participare, în doar șase luni, la marile târguri internaționale

DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

Heist Industries și Asirom lansează campania națională care redefinește asigurările de viață printr-un „abonament la un viitor mai bun”

Allianz-Țiriac a acoperit refacerea a 7.400 de locuințe protejate de o poliță facultativă My Home în 2024 prin despăgubiri de 44 de milioane de lei plătite proprietarilor

Workspace Studio atinge 27 de milioane de euro în 2024, cu peste 100.000 mp de birouri moderne amenajate si mobilate

„Dragoste Fără Cuvinte” - Persoane Surde, Limba Semnelor și Vedete pe Marele Ecran - Trailer oficial
![[Era Nesiguranței] Nicoleta Gruia: Este ușor să căutăm soluții externe și să dăm vina pe alții pentru problemele noastre, însă adevărul este că schimbarea începe cu fiecare individ în parte](https://media.iqads.ro/2025/02/1106c887-eb6f-4eeb-beb1-ae5707dc4c35-cover-410.jpg)
[Era Nesiguranței] Nicoleta Gruia: Este ușor să căutăm soluții externe și să dăm vina pe alții pentru problemele noastre, însă adevărul este că schimbarea începe cu fiecare individ în parte

Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România

AdSymphony semnează campania "Cadoul vieții - Fii erou! Donează viață" – realizată pentru Agenția Națională de Transplant

Analiză Storia: Cluj-Napoca devine primul oraș din România unde prețul mediu cumulat al apartamentelor vechi și noi depășește pragul de 3.000 de euro/mp

Viitorul evenimentelor văzut prin tehnologia, creativitatea și noile trenduri de la ISE 2025 Barcelona
![[Era Nesiguranței] Orlando Nicoară: Personal, cred ca cea mai mare provocare este de a ramane „pe centru”. Fac eforturi, imi asum greselile si zambesc cand sunt injurat si de „progresisti” si de „conservatori”](https://media.iqads.ro/2025/02/id198202-inquam-photos-george-calin-cover-410.jpg)
[Era Nesiguranței] Orlando Nicoară: Personal, cred ca cea mai mare provocare este de a ramane „pe centru”. Fac eforturi, imi asum greselile si zambesc cand sunt injurat si de „progresisti” si de „conservatori”
![[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres](https://media.iqads.ro/2025/02/ina-bozdog-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres

Cercetătorii UBB demonstrează cum personalitatea consumatorilor influențează interacțiunea cu brandurile pe rețelele sociale
![[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate](https://media.iqads.ro/2025/02/mdhidrua-cover-410.jpg)
[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate

Pandora lansează un nou capitol al campaniei BE LOVE, o celebrare a puterii transformatoare a iubirii

Solida Capital Europe, consiliată de Colliers, achiziționează Victoria Center, o clădire de birouri de referință situată în inima Bucureștiului, marcând prima tranzacție majoră de birouri a anului

Raiffeisen Bank România și Academia de Studii Economice din București pregătesc specialiștii viitorului în finanțe digitale

Studiu Reveal Marketing Research - Inteligența Artificială transformă obiceiurile de consum: 6 din 10 români iau decizii de cumpărare cu ajutorul AI

Constanța Logo Challenge | Liviu Ionescu: Aici e partea grea. Să fii original, să faci ceva simplu, dar expresiv
![[Newsletter Collection] Maria Cîrstea: Scrisorile de Bucurie sunt mai degrabă despre dorința mea ca oamenii să-și înțeleagă corpurile și, astfel, stările și reacțiile, să fie mai înțelegători și mai blânzi cu ei și cu cei din jur](https://media.iqads.ro/2025/02/foto-maria-bucuria-2-cover-410.jpg)
[Newsletter Collection] Maria Cîrstea: Scrisorile de Bucurie sunt mai degrabă despre dorința mea ca oamenii să-și înțeleagă corpurile și, astfel, stările și reacțiile, să fie mai înțelegători și mai blânzi cu ei și cu cei din jur

Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate preliminare de 1,93 miliarde de euro. Veniturile și alte încasări au însumat 2,33 miliarde de euro (incl. vânzarea extraordinară de active)

LIFE IS HARD: Divizia Tomorrow, motorul creșterii în insurtech, contribuie cu 62% la cifra de afaceri în 2024

VISUALI ITALIANE 2025: filme care provoacă, regizori care inspiră, parteneriate care construiesc viitorul cinema-ului

Maia Feloiu, owner ON Heels PR: „Agenția ON Heels PR investește într-o nouă divizie de micro- și nano-influenceri!”

IDEOLOGIQ redefinește Collibri: rebranding și concept de lansare pentru platforma AI de gestionare a documentelor

Innovative artist Ioana Mischie receives three top awards in European XR, adding Romania on the global map of transmedia art

The Woman 2025: Peste 1000 de femei se întâlnesc la Cluj-Napoca la finalul lunii martie pentru cel mai mare eveniment dedicat leadership-ului feminin din România
