Mailing

Actiune comerciala/campanie publicitara (de prospectare si vanzare) prin posta - primul suport, sub raport istoric, utilizat in marketing direct. Cumparatorii achizitioneaza prin posta un produs raspunzand unui mesaj publicitar media de prezentare si vanzare sau unei actiuni de publicitate directa (ce include un ansamblu de elemente scrise, respectiv: o scrisoare comerciala personalizata, un suport promotional vizual - pliant, brosura, catalog - un bon de comanda si un plic timbrat pentru raspuns). Este folosit pe larg si de publicatiile de presa pentru incheierea de abonamente - sub forma unor oferte promotionale (cu reducere de pret). Video-mailing: tehnica constand in conceptia, productia si expedierea (prin posta) a unui material/mesaj promotional utilizand drept suport o caseta video sau DVD-Rom, in scopul prezentarii spre vizionare a unei marci (tehnica folosita pentru autoturisme, mobilier, oferte imobiliare s.a.). V. vanzare prin posta, VPC. Actiune de tiparire si expediere automata de scrisori comerciale personalizate (fr. - ciblage nominatif), folosind un fisier al clientelei.


Articole in care e folosit acest termen