Numarul de exemplare al unui suport de presa (cotidian, revista, magazin), comercializate efectiv pe piata sau distribuite gratuit (in avion, hotel s.a.), indicator principal al marimii economice a unui titlu de presa (difuzarea nu se confunda cu tirajul si nici cu audienta - la determinarea careia contribuie efectiv). Distingem difuzarea totala anuala si difuzarea medie pe numar (determinata ca diferenta intre tirajul publicatiei si numarul de exemplare nevandut). Difuzarea geografica: la nivel national, regional, pe judete sau orase (unele suporturi pot avea difuzare internationala). Difuzarea temporala: aparitie cotidiana (de dimineata, de seara), saptamanala (ziua aparitiei poate fi un avantaj - spre exemplu, vinerea), lunara sau cu prilejul unor evenimente (vacanta, sarbatori). In domeniul audiovizualului, difuzarea se refera la distribuirea de servicii de comunicatii (TV, radio). "Distribuirea catre public a originalului ori a copiilor unei opere, prin vanzare, inchiriere, imprumut sau prin orice alt mod de transmitere cu titlu oneros sau cu titlu gratuit" (Legea 8/1996, art. 14, alin. 2). Gradul de patrundere a unui produs pe piata (absorbtia acestuia de consumatori).