Maria Andrei, Copywriter Lowe, si Florian Nistor, Art Director Lowe
Iata un exemplu de ceea ce ne place sa numim un spot curat, un spot cu un singur mesaj clar, ilustrat inteligent si cu mult umor. Umorul sta in gaselnita copywriter-ului, legata de polisemantismul cuvantului “bill," dar si in replicile savuroase. Scenariul si executia eleganta au la baza un insight foarte puternic (nimanui nu-i place o factura babana), genul de mesaj simplu si orientat catre nevoile consumatorului.
Majoritatea serviciilor telefonice care se mandresc cu faptul ca sunt ieftine te invita sa te intinzi la vorba, sa discuti cate-n luna si-n stele, pentru ca la asa tarife mici, iti permiti. Spotul Tele 2 iese din acest tipar si, in loc sa iti promita ca iti va satisface logoreea telefonica, iti propune ceva mult mai interesant: o factura mai mica, mai amabila, atat de simpatica incat iti vine sa o inviti la o cafea. Si unde mai pui ca poarta si o bluza albastra draguta.
Fara a vinde poezii sau gogosi, spotul transmite foarte direct si convingator mesajul ca esti un mare fraier daca nu alegi Tele 2. Partea buna e ca face acest lucru fara a fi jignitor, agresiv sau suparator si, colac peste pupaza, mai reuseste si sa creeze o imagine prietenoasa si haioasa pentru compania de servicii telefonice care itii aduce facturi miniaturale.
Brand
An
2006