Andreea Parvu, copywriter Cap
Stateam fara vlaga in fata calculatorului si ma gandeam deja la meciul de la ora 10.00 Steaua-Real, cautand pe net informatii despre drosofila. Asta pentru iubitul meu si pentru ultima oara.
In aceasta stare de relaxare primesc un mail de la Pila (Costin Popescu). Subject: comentariu spot strain. A sosit momentul. Stie Pila ce zice: orice junior isi doreste sa faca pasul asta, sa-i apara numele undeva.
Nu c-ar fi cazul meu, dar vrand sa raspund la provocare am iesit din starea respectiva si m-am apucat de lucru.
L-am vazut plictisita de cateva ori. Desi nu e un spot plictisitor, ci din contra, sincer. Poate ca «Sensodyne-Dr. Heavey» nu este creativ, insa e in mod sigur un spot scoala despre cum sa utilizezi eficient acelasi plictisitor testimonial. E fara asociatia medicilor stomatologi recomanda, dar cu un ventilator care iti da un tremur direct in incisivi, chiar daca nu ai dinti sensibili. Intr-o lume a cernelei care penetreaza creta si a animalelor care se spala pe dinti, un medic cu fata credibila si discurs pe masura isi face asa de bine treaba incat spotul castiga Euro Effie.
Client
Brand
An
2006