Guinness - Rain

Liviu Turcanu, Senior Art Director Mercury Promotions

Ma uitam zilele trecute cat de cool arata unul dintre ultimele spoturi pentru Guinness, intitulat “Evolution", cu super claim-ul “Good things come to those who wait" si sunt total surprins acum, urmarind acest spot care se afla la ani lumina distanta creativa de cel executat magistral de cei de la AMV BBDO.

Trecand peste socul de prim moment, nu ma pot abtine de la a comenta cat de anti-reclama la o bere/marca atat de buna este acest spotulet. Povestea nemaiauzit de simpla si comuna a 2 fiinte, el – barbat, ea – femeie, care se intalnesc dupa un pahar de bere sau inainte (nu mai conteaza, important e ca sunt impreuna...) e tradusa la fel de stupid si acru la final prin acel “live life"… Care transmite catre omenire un mesaj sincer si plictisitor de genul: traiti viata asa cum e si lasatii p’altii doar sa bea o bere buna fara sa-si puna prea multe intrebari existentiale…

Ce am remarcat: fondul muzical nu e rau, ar putea functiona la fel de bine si pentru un spot la margarina, iar actorii (ma refer la Eva) nu arata rau intr-un anumit unghi.


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Brand

An

2006

Branduri



Branded


Related ads