Eugen Suman, copywriter Speed Promotion
Primul gand: ce tare e actorul ala. Ce misto e pelicula. Apoi mi s-a parut buna si directia in care au mers. Nu s-au multumit cu o abordare facila care ar fi aratat, probabil, ce nasol e cancerul la san si cat de important e sa iti examinezi sanii bla bla bla. Au mers pe umor si au facut foarte bine. Atrage atentia, femeile s-ar uita la el pana la capat, probabil ca ar ramane si cu un zambet la sfarsit. Problema principala a spotului este ca nu are la baza un truth indiscutabil. Femeile fie isi examineaza sanii, fie nu. Nu apeleaza la intermediari decat in cazuri intamplatoare (parca vad acum zambetele cu subinteles ale tipilor). Din cauza asta cred ca spotul esueaza, nu-si atinge scopul. Ramane un spot bun, dar ineficient. Normal, nu pot fi sigur (ca n-am acces la research-ul clientului), mai e si faza ca nu pot sa-i gasesc nici un cusur “tehnic". Poate functioneaza, de fapt. Mie, ca tip, mi-a placut. Dar eu nu sunt in target. Asa ca... cine stie?
Brand
Campanie
An
2006