Cell-C - Bad Luck

Petru Teodorescu, senior copywriter Graffiti BBDO

Ideea a fost facuta de multe ori inainte. Numai ca executia asta e una dintre cele mai putin reusite, cred eu. Din multe-multe motive.

“Ghinioanele" nu prea arata a ghinioane – o doza de absurd le-ar fi facut simpatice. Si, ca sa se justifice mai multe situatii, trebuia un crescendo in absurd/intensitate. Dar nu e. Gainatul final e grotesc, elicopterul e inca o intentie ratata, nici macar cainele ala simpatic nu mai scoate spotul din ******* in care s-a bagat.

Regia e de inceputul anilor ’90. In loc sa observam usor cinic situatia (ca poate radem), camera detaliaza necazul domnisoarei. Bucataria 100% inox si cladirea cu look de mnac fac lucrurile sa arate si mai putin credibile. Faza cu saritul prin geam in slow motion e din “Sa Moara Romeo", cu aceeasi problema - Romeo nu moare.

In fine, respect executiilor cu care ar vrea sa semene spotul asta: http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercials.jsp


Brand

An

2006

Companii

Branduri



Branded


Related ads