Alex Negoescu, Copywriter la Brightness
Mie mi-a placut Cast Away.
Acuzatiile de product placement in ultimul hal al lacomiei rechinilor de la Hollywood pe mine m-au lasat cam rece. Asa e, Tom Hanks lucra la FedEx. Asa e, prietenul lui pe insula era mingea Wilson. Si ce daca?
Cat timp putem sa ne mai ascundem dupa deget si sa ne prefacem ca nu locuim intr-o lume a brandurilor? Ca ele nu sunt parte din viata noastra, ca ele nu ne reprezinta si ca de fapt ne sunt bagate pe gat cu forta?
Ei bine, eu cred ca filmul ar fi fost mai nasol fara FedEx. Este exact genul de amanunt care face credibila povestea improbabila a unui naufragiat din epoca satelitilor si a gprs-ului. Ma rog, mai e si faptul ca Hanks a slabit 40 de kile, dar orisicat.
Iar spotul asta e cireasa de pe tort. Pentru ca FedEx a reusit o performanta rara: nu numai ca a folosit perfect expunerea pe care i-a oferit-o un film cu Hanks, dar a mai si raspuns cu eleganta acuzatiilor de care vorbeam. Luandu-se si luandu-ne in balon.
Sau avion, cum preferati.
Brand
Campanie
An
2006
Comentarii