Carmen Tiderle, Deputy Creative Director la Leo Burnett
Nu e genul de spot pe care l-as comenta daca n-as fi nevoita. Pur si simplu pentru ca nu mi se pare vreo idee. Ba chiar am ras ca de o prostioara cand am vazut line-ul. Come on! Exact pentru a fi citit e cumparat Penthouse-ul! Deci merita sa pui foarte mult efort in a-l scrie. (Sau am eu idei preconcepute?) Remarc insa si o calitate: este pe insight. Da, cei care-si cumpara astfel de reviste (remarcabil scrise) le ascund. Si nu e usor sa ascunzi ceva. De cate ori nu v-ati plimbat cu vreun teanc de bani prin casa si, in ciuda efortului de a va pune in pielea unui hot de locuinte, n-ati reusit decat sa-I aruncati in vreun sertar sau sa-l varati intr-o carte. Deloc inspirati, si cei care au facut spotul au gasit locuri de ascuns revista la prima mana. Salvarea spotului exact de aici ar fi putut veni: niste locuri cu adevarat surprinzatoare. Dar, din pacate, nici acest lucru nu se intampla. Una peste alta, apreciez faptul ca nu au sarit imediat pe o executie cu sex fiind vorba de Penthose, dar nici asa cum au facut-o nu ma convinge. Dati-mi altceva de comentat!
An
2006