Codin Caradimu, senior copywriter Cap
Ce bizar! Aseara ma uitam pe repede inainte la un dvd cu mpeguri, primit de la Roli, colegul meu art. Printre videoclipuri cu Royksoop, pornografie si documentare despre panica satanica sau teoria conspiratiei, dau peste un film american de categorie B sau C, Snakehead parca-i spunea. Din prima nimeresc peste o secventa in care un grup de turisti entuziasti sunt atacati de un cuplu de varani cu coada de peste si cap de sarpe. A urmat un carnagiu care mi-a lasat o cicatrice adanca pe retina si m-a determinat sa renunt la deznodamant inainte sa ajung la intriga.
Ca o urmare fireasca, azi dimineata ma trezesc lac de sudoare dupa ce toata noaptea m-am luptat cu un peste urias care ataca frecvent feribotul cu care veneam la serviciu, in vis locuind peste lacul din centrul orasului (!). Colac peste pupaza ajung la birou, deschid mailul si dau peste un mesaj in care IQads imi propune se comentez un spot cu... monstrul din Loch Ness, desigur. Dau play infiorat si dupa 20 de sec respir usurat ca macar in spotul Kit-Kat nu apare vreo uratenie care sa-mi strice defintiv ziua.
Una peste alta, incercand sa fac abstractie de seria de coincidente bizare, despre Loch Ness-ul celor de la Kit-Kat pot spune cu mana pe inima ca oamenii au gasit insightul potrivit la locul potrivit. E un fel de spot scoala despre cum sa utilizezi eficient o idee simpla care sa sustina exact mesajul marcii. Se pare ca leviatanul de pe fundul lacului scotian n-a mai scos capul de aproape un secol, iar asta e intr-adevar o pauza corespunzatoare pentru savurarea un Kit Kat.
Unde mai pui ca zilele astea aud la un radio ca Loch Ness tine aproape de Bran in top 10 al destinatiilor creepy de pretutindeni, deci toti gura casca care asteapta inca pe marginea lacului sa bungheasca crestetul lui Nessie la firul apei se pot inarma linistiti cu cate un binemeritat Kit-Kat. Si de ce nu, chiar si cei care urca scara aia claustrofobica din Bran, in cautarea lui Draculea.
Brand
An
2006
Comentarii