Raluca Ciupercescu, Senior Copywriter Lowe
Mai degraba valoros ca productie decat proaspat ca idee. Ca, de altfel, intreaga campanie de lansare a Noului Clio. (cine mai doreste exemple?) Si, nu in ultimul rand, destul de putin credibil: o masina mainstream, fara multe fitze, ridicata la rang de aspirational absolut. O pozitionare premium pentru un produs din segmentul mainstream. Nu, nu este Mercedes. Este noul Clio. Fii dom’le serios!
Si toate aceste comentarii dintr-o eroare de copy; exact la final: un enunt mult prea spartan ce compromite, prin ambiguitate, intreaga comunicare, aruncand-o intr-o zona a over-promissing-ului de incepator.
Putini stiu ca Noul Clio a fost votat Masina Anului 2006. Iata marea dezvaluire care explica perfect platforma creativa. Avem, se pare, atributul ce justifica pe deplin o abordare demna de un lider. Enuntul se schimba din "Orice masina si-ar dori sa fie Noul Clio" in "Orice masina si-ar dori sa fie Masina Anului". Da, promisiunea se regaseste perfect la nivel de produs.
O scapare atat de mica! Pacat. Ne vom multumi sa contemplam o productie exceptionala.
Brand
An
2006