Dan Petre, D&D Research
Manga de la Adidas
Spotul acesta şi-a dorit atât de mult să transmită întinerească brandul şi să îi transmită ad literam valorile încât l-a făcut Nike. Perfecţiune, precizie, competenţă, eroi, curaj, siguranţă, sacrificiu, impasibilitate. Toate acestea, dar mai ales precizia japoneză a execuţiei şi a acţiunilor eroilor mă duc cu gândul la un manga cu personaje reale aflate într-o luptă epică cu forţele răului, bieţi "ningealăi" roşii, membri ai unui clan obscur dintr-un sat pierdut în Hakome Ise.
Executaţi cu o perfecţiune pe care doar sacrificiul asumat al vieţii normale pe altarul competenţei o poate explica, "ningealăii" roşii cad seceraţi de katana Addidas în infernul lui Amida Buddha care îi aşteaptă primitor sub imposibilul teren pe care nu pot rămâne în final decât adevăraţii eroi. Echipaţi cu cel mai bun echipament, aşa cum este demonstrat că cea mai bună sabie din istoria umanităţii este katana. Foarte frumos spotul. Nu ştiu însă de ce am crezut până la sfârşit că este vorba de Nike..
Client
Brand
Campanie
An
2006