Budweiser - Whassup

Marius "Sam" Negrea, DDB Bucuresti
“- Wassup? – I’m having a great time. I’m enjoying the number one selling beer in America: the taste of all the fine ingredients and the freshness of the pure mountain spring water combine through a traditional brewing process to give me my favourite beer. Budweiser goes perfectly with a football game. Don’t wait, try one now!"

Cum ar fi fost?...
“Wassup" este, dupa parerea mea, “Think small"-ul anilor 90, cel putin pentru categoria in cauza. Ca si Beetle pe timpuri, Budweiser suprinde prin retragerea din prim-plan-ul mult prea aglomerat si castiga printr-una dintre cele mai puternice (si mai rar folosite) arme ale marketingului: sinceritatea.

Laudaroasele marci de bere americane ale vremii primesc o replica simpla si stralucitoare, in care produsul isi reia in reclama locul din viata reala - o sticla pierduta in cadru, ba chiar – oroare! :-) - cu eticheta acoperita de mana relaxata a personajului.

O miscare curajoasa a unui brand care s-a dovedit gata sa riste cateva valori traditionale (vezi “aspirational", “dinamism", “calitate" etc.), mizand pe un lucru cu care putine marci se pot asocia: adevarul.

Ceea ce face ca raspunsul la intrebarea “Wassup?" sa fie nu doar natural, ci de-a dreptul incontestabil. Adica istoric: “– Nuttin’. Watching a game… Having a Bud…"


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Brand

An

2006

Companii

Branduri



Branded


Related ads