Razvan Capanescu, Ogilvy
Spotul e misto. Un pic neasteptat si impecabil executat - bicicleta mi se pare o gaselnita foarte inspirata, pentru ca, pe langa sublinierea desteapta a conventiei pentru distanta si timp scurs, da un "flow" cinematografic excelent.
De ce spuneam "un pic neasteptata"... si doar "un pic"? Pentru ca ideea imi da un deja vu accentuat. Acum nu prea stiu exact ordinea cronologica - spotul rusesc la vodca (unde El are impresia ca se intoarce repede acasa, dar nevasta-sa il astepta de ani de zile) sau "preluarea romaneasca" Ciuc (unde El intra vara in bar si iese iarna)?
Daca ar fi sa intocmesc un mini-clasament, pentru idee as aminti spotul rusesc iar pentru executie cel de fata, Miller. Aici se simte o maiestrie cinematografica greu de egalat - mersul lin pe bicicleta asemeni trecerii pe nesimtite in noapte si "secunda" de zabava in mini-market, imbraca perfect conceptul - relativitatea timpului atunci cand te simti bine.
Agentie
Client
Brand
An
2005