Instant Kiwi - Exam

Denisa Armasu, copywriter Ogilvy & Mather
Un spot pe care parca-l stiu dintotdeauna, dar niciodata n-am tinut minte la ce e. Un fel de ‘ssssalam ssssasesc’ neo-zeelandez, la care poanta e mai puternica decat mesajul. Asta la prima vedere.

La o a doua vedere, se vede scris mare in capul briefului, la obiective: increase trial, increase trial. Si apreciez ca ne scuteste de clasicul ‘incearca noul Instant kiwi, te va umple de noroc si de bani, vei fi cel mai cool’. Putea fi si-asa.

Iti spune ca ‘s-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu’. Te invata cinstit, cu o frantura de real life, ca e vorba de guts. Nu poti sa stii daca-ti iese decat daca incerci. Si chiar daca nu-ti ramane in cap ca Instant kiwi e o loterie, macar stii cum sa te scoti intr-o situatie similara, la vreun examen.

E un spot care-ti asigura, pret de un minut, mai degraba entertainment - decat sa-ti vanda acel tichet la loterie. Insa publicitatea nu e o institutie de caritate... Trebuie sa si vanda, nu doar sa distreze.


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Brand

An

2006

Companii

Branduri


Comentarii

cosmina pop
acum 17 ani
oricum, e o reclama memorabila...poate e si asta o psihologie aparte ca insasi ideea de a nu promova produsul intr-un mod ostentativ te face poate direct interesat de acesta, si deci, mai curios...multi s-ar putea sa incerce si mi se pare, personal, o idee ingenioasa de prezentare... mai ales pentru un bilet de loterie! in cel mai rau caz, intr-adevar iti ofera o solutie pentru a mai ''fura'' ceva timp la un examen...asta daca profesorul have no idea who you are ;))


Branded


Related ads