Doncafe - Obsession

Creative Director: Tudor Cuciuc
Art Director: Emil Comsa
Copywriter: Laura Leonte
Planning Director: Victor Stroe
A/V Production Manager: Razvan Giurcaneanu
Head of Brand Communication: Lorand Balint
Brand Communication Director: Diana Ionel
Brand Communication Manager: Alexandra Cantor
Brand Communication Project Manager: Cristina Corbu
Marketing Director Strauss Group Romania: Luke Lewis
Senior Brand Manager Strauss Group Romania: Cristina Hamilton
Casa de productie: Tandem


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Agentie

Client

Brand

An

2009

Tara


Companii

Branduri


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Jalnica
marius munteanu
acum 15 ani
frumoasa reclama desi ar fi fost bine venite si vreo doua replici ale personajelor(el si ea)
Nitescu Ruxandra
acum 15 ani
S-a pus suflet numai in cafea...in reclama, nu prea...
Roxana Dunde
acum 15 ani
Mai intai cafeaua e braziliana, acum e italiana..maine ce o sa fie? se vede ca e criza, mai ales de nervi pe piata
constantin Andone
acum 15 ani
stie cineva cine o canta?

Ana T.
acum 15 ani
Domenico Modugno - Dio Come Ti Amo
acum 15 ani
Vrei sa stii ce melodie e in reclama X?

Atunci cauta pe: http://muzica-din-reclame.blogspot.com/

Lucian Gheorghita
acum 14 ani
Cine este baiatul din clip? Actor, fotomodel, roman? Cine e?
Nicoleta Tare
acum 14 ani
Cine cunoaste macar putin pasiunea cu care se creeaza o anumita aroma de cafea intelege ca nu se poate concepe o reclama mai potrivita decat aceasta (pentru a reda daruirea si implicarea "sufletului" producatorului).

Nu priviti superficial!!! Analizati putin reclama inainte de a exprima o opinie!

Din punctul meu de vedere faptul ca actorii nu fac schimb de replici este un aspect favorabil producatorului, deoarece primul mesaj verbal adresat este denumirea brandului,astfel incat sa nu apara situatia de a cunoaste o reclama, produsul, dar a nu sti la care marca se refera!! Se intampla des, mai ales la detergenti!!

O reclama perfecta.

Nicoleta Tare
acum 14 ani
Cafeaua este braziliana - scrie pe sac!!! Priveste cu atentie!

Doar ca este introdusa in zona latina (actiunea se petrece in Venetia). Producatorul marcheza astfel si piata careia se adreseaza, piata tinta!



Branded


Related ads