mnasol spot!! imi face sila aceste imagini! nu stiu care a fost ideea. probabil se doreste incetarea fabricarii.
Cristian Pop
acum 15 ani
Faptul ca tu nu intelegi un spot sau ca ai un stomac sensibil nu transforma un spot intr-o scarbosenie. Totusi mi-ar fi placut ca, daca tot ai emis o judecata de valoare (vezi..."mnasol spot")sa fi spus si de ce zici asta.:) Altfel totul e ok si mie "imi face sila aceste persoane" care nu stiu sa vorbeste romaneaste dar stapanesc la perfectie tehnica datului cu paru'. In alta ordine de idei conceptul acestei campanii este genial, iar insight-ul care a stat la baza este unul foarte puternic.Parerea mea...nene :)))
marius bartis
acum 15 ani
mau ingropat in vesnicie; / ...ca nam stiut... ortografie
Eduard Gherasim
acum 15 ani
1) Intelegem insight-ul de 2 lei al reclamei... simturile sunt inselate, gustul e cel al aceluiasi Coca-Cola, dar vazul iti arata clar ca e vorba despre Cola Zero.
2) Asta nu inseamna ca e GENIALA reclama.. au luat un insight clar si l-au expus intr-o mainera extraordinar de scarboasa.... e geniul de reclama care vrea sa obtina premii de creativitate DAR nu vine produsul... pentru ca niste limbi scarboase si un ochi gaina nu imi fac sete, ci pur si simplu scarba...
Inainte sa dai cu parul in opiniile altora gandeste.... eu vad reclama cu stomacul... daca ea imi face scarba si nu pofta de suc inseamna ca e un rateu total.
Plus ca se departeaza total de imaginea Coca Cola.
Vladi Paunescu
acum 15 ani
Asta nu e neaparat o campanie de insight, e una targetata potrivit din punct de vedere al stilului de copy si de art pe targetul avut in vedere.
Apoi tine de gusturile fiecaruia. Poate ca reclama nu ti se adresa tie. Coca Cola Zero e targetata mai mult pe tineri mai "inconstienti", mai "teribilisti", genul care se mandresc cu faptul ca singurul lucru pe care l-au mancar toata ziua a fost un colt de biscuite si al caror stomac nu e deranjat asa de usor.
Si in ultimul incepartarea de Coca Cola era si marea idee, de vreme ce vorbim de coca cola zero.
Senior Copywriter @ McCann Are you strongly passionate for advertising?Can you develop insanely creative concepts into unforgettable copy?Is writing... [detalii]
Art Director @ McCann We are looking for someone with the right combination of strategic thinking and artistic skills... [detalii]
Copywriter @ McCann Can you make people laugh, cry or go “uuu… nice” just by writing something?Are you... [detalii]
Comentarii
2) Asta nu inseamna ca e GENIALA reclama.. au luat un insight clar si l-au expus intr-o mainera extraordinar de scarboasa.... e geniul de reclama care vrea sa obtina premii de creativitate DAR nu vine produsul... pentru ca niste limbi scarboase si un ochi gaina nu imi fac sete, ci pur si simplu scarba...
Inainte sa dai cu parul in opiniile altora gandeste.... eu vad reclama cu stomacul... daca ea imi face scarba si nu pofta de suc inseamna ca e un rateu total.
Plus ca se departeaza total de imaginea Coca Cola.
Apoi tine de gusturile fiecaruia. Poate ca reclama nu ti se adresa tie. Coca Cola Zero e targetata mai mult pe tineri mai "inconstienti", mai "teribilisti", genul care se mandresc cu faptul ca singurul lucru pe care l-au mancar toata ziua a fost un colt de biscuite si al caror stomac nu e deranjat asa de usor.
Si in ultimul incepartarea de Coca Cola era si marea idee, de vreme ce vorbim de coca cola zero.