Cosmote - Tamara si Petru

Executive Creative Director: Albert Nica
Art Director: Emil Comsea
Copywriter: Stefan Lungu
Senior Strategic Planner: Raluca Sultan
Managing Director: Gina Leu
Group Account Director: Magda Coltoiu
Account Manager: Laura Maxim
Account Executive: Ana Nistor
Digital Creative Coordinator: Vasile Alboiu
Web Designer: Alexandru Hariga
AV Producers: Cristian Serban
Production Company: Silver Bullet
Director: Gil Levenberg
DOP: Viorel Sergovici


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Agentie

Brand

An

2008

Tara


Companii

Branduri


Comentarii

Andei Tarnovschi
acum 15 ani
Nu prea se leaga subiectul spotului de serviciul promovat...
Adriana Stefan
acum 15 ani
Se pare ca cineva a vazut Serendipity...
x y
acum 15 ani

acel cineva care a vazut Serendipity s-a gandit ca filmul ar fi fost oarecum diferit daca toti librarii si anticarii din New York ar fi scris numarul de telefon al Sarei pe toate copiile romanului "Dragoste in vremea holerei" care le trec prin mana

nu ti se pare?!...

Mihai Serester
acum 15 ani
Nu stiu daca e lipsa de inspiratie, putem sa o vedem si ca Inspiratie . Omu citeste a vz filme...si asta e ideea...de acolo i-a venit sclipirea. Slaba dar..ok
m s
acum 15 ani

la cat de proaste sunt cele mai multe spoturi romanesti, nu-mi pasa de unde se inspira daca reusesc sa scoata ceva ok, iar spotul asta imi place

e drept ca a inceput sa imi placa de cand am vazut pe blogul lui stefan stroe varianta in care oferta cu sute de mii de minute nu e zbierata in halul asta la sfarsit: http://www.stefanstroe.ro/2009/01/07/cosmote-inaugureaza-o-noua-categorie-pe-blog/

dan ionescu
acum 15 ani
stie cineva piesa cum se numeste si cine o canta?
Amalia Cosma
acum 15 ani
melodia e james-getting away with it
Alexandru Dezmirean
acum 15 ani
mi se pare ca e cea mai potrivita piesa in corelare cu clipul video...o poveste de dragoste, un bilet de dor, o melodie cum nu se poate mai buna. Nush exact ce-i lipseste dar e un pic pe langa serviciul clientului. Nu atinge exact unde ar trebuii. Oricum e echilibrat si emotionant
Ale Soporan
acum 15 ani
In general spoturile pub ale operatorilor de telefonie mobila nu au foarte mare legatura cu serviciul oferit. Imi imaginez de altfel ca e destul de dificil sa creezi un spot pentru un serviciu, care e de cele mai multe ori dificil de materializat. Ceea ce conteaza in final e daca publicul tinta vizioneaza reclama cu placere sau se enerveaza si schimba canalul rapid. Mie personal imi place.


Branded


Related ads