Pentru a-ti oferi o experienta buna de navigare si pentru a eficientiza livrarea de publicitate,
in site-urile noastre (
IQads &
SMARK), utilizam fisiere de
tip cookie.
Daca nu esti de acord cu utilizarea cookie-urilor, poti sa iti retragi consimtamantul pentru
utilizarea cookie-urilor prin modificarea setarilor din browser-ul tau.
Pentru mai multe informații, viziteaza
Politica de Cookies,
Termeni si Conditii
si
Prelucrarea Datelor Personale.
Comentarii
pai si de ce e semnata babel in loc de badbrand?! : )
@darkpurple
nu cred ca e o melodie originala. pare sa fie o melodie compusa de cineva in asa fel incat sa semene cu una din filmul Requiem For A Dream
Imi place totusi sloganul "apa neimblanzita"... parca o vad ca se zbate in pahar, sau poate in stomac si ma trezesc in autobuz la ora de varf ca trebuie neaparat sa eliberez apa salbatica si nu am unde....
Carpatina... apa neimblanzita... pentru cei cu stomacul tare.. sau tranzit intestinal lent... si uite asa isi pot deschide si o gama de laxative:)) ca doar sparge peretele ala la sfarsit si scapa de blocaj.
Oricum destul de buna reclama... dar imi face sete? Nu prea.... ma face sa o increc? probabil.... eu unul stiu ca deobicei decid ce apa minerala iau in fata raftului, iar ceea ce ma atrage nu e reclama ci ambalajul (ex ROUA)
Jonathan Glazer Style...
Ideea seamana mult prea mult cu cea din "The Surfer", spot realizat de Jonathan Glazer pentru Guinness
Nu ca dau sfaturi... dar decat sa aperi reclama acuzand pe altii de LENE... in locul tau eu as intreba mai mult oamenii ce nu le-a placut, ce au inteles ei din reclama si ce ai vrut tu sa se inteleaga... pentru ca tu ne vinzi noua produsul, nu invers... noi suntem consumatorii care decid... inteleg ca e o diferenta intre arta de dragul artei si arta care vinde... si de multe ori trebuie sa te cobori la nivelul nostru (a celor lenesi dar care reprezinta masa de consumatori).
... nu arunc eu pietre in voi... e o reclama care are sanse la premii pentru imagine, suntet, etc... E buna, acolo sus cu orice alta reclama la ap minerala, de buget mare... dar nu pot sa spun personal ca e preferata mea.
1) Nu comentez originalitatea, daca e sau nu Guiness, sincer nu ma intereseaza... dupa atatia ani de advertising nu cred ca exista idei noi pe plan international, ci doar transformate, modificate... nu te acuza nimeni ci sincer te felicit pentru slogan si asocierea lui cu turma de cai.... cu toate ca poate fi interpretabil sloganul....
2) In comentariile mele sunt mai sarcastic deobicei... eu am comentat faptul ca reclama asta, desi e buna in sensul vizual, nu vinde neaparat produsul... plus ca sloganul poate fi interpretat ca fiid un bun purgativ (de cei cu simtul umorului).
3) Eu si inca 4 prieteni am venit cu idei bune de reclame in 2 zile, la un Workshop de AIESEC, am si luat premiul... idei care te si fac sa te uiti la reclama si care si vand produsul... la telefonie mobila (adica mai greu)... nu la apa... asa ca sincer nu vad cum se poate muncii saptamani intregi la asa ceva (poate cu tot cu filmarea si prelucrarea video)
4) DA stiu ca sufar de mine:)) imi dau importanta... dar asta e...
DIAGNOSTIC: Suferi de sindromul LUCEAFARUL... cel al carui geniu ramane neinteles in mocirla ignorantei si necunoasterii in care se zbat muritorii de rand.