Muller Beer - Fantasy

Creative Director: Ema Prisca Art Director: Cosmin Simionescu Copywriter: Dan Stanescu Strategic Planner: Adrian Docea Group Account Director: Irina Tuchiac Account Director: Anca Iulia Calin Senior Account Executive: Andrada Gheorghiu A/V Production Manager: Liviu Isop



Agentie

Brand

An

2008

Tara


Branduri


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Imi place... ideea de baza e buna... realizarea de exceptie.... Combina culorile si imaginile frumos, are un feeling special, descrie experienta, evadarea in o lume fantastica a placerilor dulci. Imi place si expresia fetei cand gusta din iaurt, ceva special, si efectul captain Kirk 9adica se lumineaza fata in jurul ochilor... se diferentiaza de Danone (bacteria minune care nu te baloneaza)... de Zuzu (exista un pic de Zuzu in fiecare)... cam asta e concurenta...

Reclamele pentru femei deobicei se bazeaza pe treburi de genul asta, mici nebunii, mici rasfaturi, sau mai mari in cazul astaÂ… DAÂ… pentru femei sa mananci orice dulce e un rasfat, apropiat de pacat (undeva acolo in cele 10 porunci biblice probabil ca ar fi existat si asta cu ingrasatul, sau poate ca societatea e de vina, dar nu discutam de asta acum)

Sunt curios de un lucruÂ… mereu am impresia ca reclamele la iaurturi cu fructe sunt pentru femeiÂ… sunt eu singurul barbat care mananca asa ceva?

Gabriel-lucian Csergo
acum 15 ani
Am si eu o mare nelamurire: ce treaba are numele italian al iaurtului (pezzi di fruta) produs de o firma germana (muller)? Mie imi suna a referire la romanii care muncesc in Italia si sincer asta nu ma atrage deloc si nici nu ma face sa-l cumpar, din contra... cred ca doar cei snobi il vor cumpara pentru acest nume italian... Dupa mine, o campanie foarte nereusita! Pune-i un nume romanesc sau macar german.


Branded


Related ads