cred ca cei de la Delaco sunt tampiti !!! In concluzie nu o sa cumpar never asa ceva, nu sunt in target!!! (parerea mea!!!)
Flavius Plesu
acum 16 ani
genial, adevarat! felicitari baieti(si fete) !
Loredana stefania Pipirig
acum 16 ani
mi-e frica, dar tot nu am curaj sa gust....
Dragos nume
acum 16 ani
Nici nu stiu ce sa zic.
E ca in povestea aia: "un ochi plange, altul rade."
Leu Brunett
acum 16 ani
Genial. Ochiul publicitarului din mine plange, ochiul cocalarul din mine rade. Creativitatea din cap e inepuizabila. Jos palaria!
Leu Brunett
acum 16 ani
Genial. Ochiul publicitarului din mine plange, ochiul cocalarul din mine rade. Creativitatea din cap e inepuizabila. Jos palaria!
Marius Tiberiu Tuca
acum 16 ani
TV Copy-ul "Toni Delaco la scoala" este la fel ca muzica romaneasca fake, adica "100% originala". Singurul element respectat din Biografia unei reclame de succes este reprezentat de elementul "shocking".
Nu a mai contat caracterul brandului, targetul tinta, targetul extins. Si de ce ar mai conta? Ca doar nu vanzarile ne intereseaza atunci cand concepem si difuzam un TV Copy. Ne intereseaza doar "Cat de creativi de creativi suntem noi, creativii...".
Victor Dragos Lupascu
acum 16 ani
Foarte tare, chiar pe target, felicitari CAP !
PS Pentru comentariile contra, puneti mana pe carte baieti si bagati la CAP ce inseamna publicitate :)))))
Cornelia Ceara
acum 15 ani
da super tare reclama si iar mananc kaskaval si fac kuru mareeeeeeeeee
Cornelia Ceara
acum 15 ani
da super tare reclama si iar mananc kaskaval si fac kuru mareeeeeeeeee
Alfons Bibiloi
acum 15 ani
Nustiu daca toti cei care au comentat acest spot au vreo legatura cu publicitatea. Un lucru este cert: nu este original. Nae Caranfil are dreptate. Orice cinefil isi da seama ca ideea este "copiata" din filmul Filantropica, in regia lui Nae Caranfil cu Mircea Diaconu si Gheorghe Dinica. Scena cu racketul moldovean in sala de clasa este bestiala si a stat la baza spotului lui Delaco. A propos, lucrez in publicitate de 15 ani!
Comentarii
cred ca cei de la Delaco sunt tampiti !!! In concluzie nu o sa cumpar never asa ceva, nu sunt in target!!! (parerea mea!!!)
E ca in povestea aia: "un ochi plange, altul rade."
Nu a mai contat caracterul brandului, targetul tinta, targetul extins. Si de ce ar mai conta? Ca doar nu vanzarile ne intereseaza atunci cand concepem si difuzam un TV Copy. Ne intereseaza doar "Cat de creativi de creativi suntem noi, creativii...".
PS Pentru comentariile contra, puneti mana pe carte baieti si bagati la CAP ce inseamna publicitate :)))))
Atat am avut de spus. S-auzim de bine.