Director de Creatie: Liviu David
Senior Copywriter: Bogdan Muresanu
Copywriter: Mihaela Neatu
Art Director: Mircea Mocanu
Strategic Planner: Luana Bocai
Account Executive: Ana Dinulescu
Senior Account Executive: Daciana Negoita
Account Director: Mara Stoenescu
Regia: Razvan Marculescu
Casa de productie: Tandem Film
Agentie
Client
Brand
An
2008
Comentarii
restaurantul - locul unde se fac si desfac afacerile!
vampa cu al ei interes!
berarie, bisnis si femei usoare!!! avem triunghiul... the money channel!!!
...limbajul de business ca pretext de comunicare! e ok reclama ! spune mai multe decit ce vad!!
Alina, toti sunteti asa in Cluj? :-)
Razzu... glumesti? targetul TMCTV nu e format din taximetristi si fete usoare... ci din tineri corporatisti, proaspeti absolventi de ASE, oameni de cariera. Pentru cei din banci, din marile corporatii care trudesc pe salarii de nimic dar au macar onoarea de a purta costum la locul de munca. Care isi dau impresii de business men pentru ca poarta costum si au o carte de vizita cu functii scrise in afacereza "Junior business consultant" cand defapt ei trag toata ziua copii la xerox. Ideea? Personajul negativ in reclame nu e niciodata targetul... (poate fi ticalos, dar totusi simpatic, gen Bergenbier)
Ideea de baza a campaniei e sa gadile orgoliul tinerilor corporatistiÂ… care suntÂ… scarbiti de faptul ca sunt romani, care accepta americanismele foarte rapid pentru a demonstra ca sunt profesionisti, sunt importanti, stiu cu ce se mananca business-ul in care lucreazaÂ… Ca nu se mai spune sedinta, se spune meeting. Si uite asa avem CSR, annual report, growth, ROI, business plan, trendÂ…Â…..
Ei se pot asocia cu personajele la costum care vorbesc afacereza in spot, e vorba de complicitate si apartenenta fata de grup. De aer de superioritate, exclusivitate, separare fata de restul "prostimii romanesti" reprezentata de taximetrist si prostituataÂ… in final e vorba de formarea unei noi limbi, culturi, natii (sau rase mai pe limbajul taximetristilor) pentru ca ei sunt atat de diferiti, vorbesc lucruri atat d elevate si importante, incat omul de rand ii crede strainiÂ… Metamorfoza perfecta din pustan care visa la BMW si rap iar acum, dupa o facultate care i-a insuflat faptul ca el e important si destept (cu toate ca probabil copia la examene) si un nou loc de munca la o corporatie cu care se poate lauda la prietenii din fata blocului in marele business man.
Pe subiect: Presupun ca daca faci parte din acel target de oameni "bazati", care "have their mind on their money" atunci ti-ar creste respectul de sine. Pentru mine, ca neinitiat, nu ma atrage nici sa descopar fascinanta lume a afacerilor si nici sa-mi pun problema de a urmari pentru a doua oara acest clip. Servus.