Agentie:
Creative Director: Ema Prisca
Senior Copywriter: Lucian Urdea
Senior Art Director: Paul Goti
Senior Account Planner: Stefan Chiritescu
Group Account Director: Irina Tuchiac
Account Manager: Claudiu Buduruta
A/V Production Manager: Liviu Isop
AV/Foto Producer: Vitalie Brega
Agentia de media: Media Direction
Group Strategic Manager: Andreea Popescu
Media Manager: Vera Gavrila
Comentarii
EL...aproape perfect!
Ideea este excelenta.
Felicitari!
Pacat de umorul negru, pacat de scenografia perfecta, pacat de personajele absolut credibile...
Daca miticii si leonorele care circula pe net iubesc reclama foarte oarecare de la Clicknet, asta va iesi...
Spun asta desi nu am nici o simpatie pentru Tiriaci. Ati mai vazut o asemenea adunatura de neamuri proaste, cu titluri de noblete, ca la mistretiadele mosului?
Intrebarea e... a fost oare campania ING mai eficienta cu toate ca spoturile au lipsite de originalitate si farmec? DA... oare care e motivul? Pai e una sa faci reclama funny care sa vanda o inghetata... si alta e sa incerci sa vinzi PENSII...
Oamenii au cautat stabilitate (pt ca e vorba de pensia lor pe 30-40 de ani)... deci sunt dispusi ca caute mai multe informatii inainte sa ia o decizie, nu e vorba de un impuls de cumparare care poate si dat de o reclama comica sau bazata pe emotii... e vorba de calculul riscului pe care il face fiecare om...
In marea de reclame pentru pensii, care mai comice, care mai absurde cu Raduleasca.... ING a fost singurul care a venit cu lucrul de care aveau oamenii nevoie.. INFORMATII despre modul in care functioneaza sistemul de pensii.... accentul cade pe siguranta, incredere... nu comedie.... aia a vandut ING...