Revista Scena9 - Campanie Lansare

CONTEXT:

Ce-i corect și ce-i greșit? Ce-i adevăr și ce-i minciună în lumea asta post-tot? Contează? Sau contează ce învățăm din greșeli? Și ce luăm mai departe cu noi în lumea nouă în care vrem să trăim? Toate întrebările astea au stat la baza campaniei de lansare a noului număr al revistei tipărite Scena9. Ne-am întrebat în campanie alături de colegii de la revistă ce anume e greșit peste tot cu tot ce ne înconjoară, de ce în niciun fel nu-i bine și, mai important (de descoperit în revistă), cum facem să nu mai repetăm greșelile, să fim responsabili pentru ele sau pur și simplu să le acceptăm ca pe lucrul care ne caracterizează cel mai bine pe noi oamenii de aici și pretutindeni. Și am pus întrebările astea în multiple execuții de pre-sale și sale, de social media și de ads, animate și statice. Să ne vedem mai liberi și mai liniștiți și mai împăcați cu noi înșine și cu ceilalți și cu tot ce (ni) se întâmplă!

Echipa agentiei
Ana Maria Dudu, graphic designer
Roxana Panaitescu, copywriter
Domnica Predoiu, project manager
Sonia Panait, strategie si coordonare
Dan Stanescu, director de creatie

Echipa clientului
Karin Ungureanu, coordonator comunicare
Vlad Hodrea, manager social media
Andra Matzal, coordonator revista
Cristiana Tautu, director executiv



Agentie

Brand

An

2025

Tara


Companii

Branduri



Branded