CONTEXT:
Cum comunici „Squid Game 2 is coming to town” într-un peisaj dominat de luminițe și Moși Crăciuni? Simplu: aduci un univers complet diferit, integrat perfect în cultura locală. Așa s-a născut „Invazia Squid Game”, cel mai mare takeover urban din România, unde faimoșii Pink Guards din Squid Game au devenit localnici pentru trei zile (19-21 decembrie), „recrutând” audiența în cele mai populare locuri din București. Totul a început spectaculos, cu 250 de Pink Guards umplând un tren de pe magistrala M2 a metroului, creând o atmosferă sumbră pentru pasagerii de pe peron. Ulterior, Pink Guards au fost surprinși în alte locuri reprezentative: admirând luminițele de pe Magheru și Victoriei, gustând mici la Obor, cumpărând brazi din piață, salutând călători la Gara de Nord sau făcând shopping la mall. Nici hang-out places populare precum Control, Negroni Bar sau Shaormeria Dristor nu au scăpat de invazie. Activarea a transformat locuri obișnuite pentru români în scene desprinse din universul serialului, generând sute de TikTok-uri și reel-uri create de oamenii care au surprins invazia, ajungând la milioane de vizualizări organice. Pink Invasion a demonstrat cum o idee curajoasă poate sparge clutter-ul sărbătorilor, conectând serialul cu publicul local într-un mod cel puțin memorabil și, cel mai important, organic.