Bujor - Tatal

CONTEXT:

Premisa:
2024 a fost un an complicat pentru România. Inundațiile și seceta s-au combinat cu valul de alegeri care au polarizat oamenii. La toate acestea se adaugă problemele globale, cum ar fi conflictele internaționale, și provocările personale care îi apasă pe toți: sănătatea, munca, familia și grijile financiare.
În acest context, la masa de Crăciun, sunt șanse ca un subiect nepotrivit să arunce în aer răciturile, cornulețele, salata de boeuf și, odată cu ele, pe toți mesenii.

Ideea:
Bunica Bujor devine eroul de care avem nevoie. Înțeleaptă și atentă, ea știe să intervină discret și eficient pentru a proteja atmosfera de la masa de Crăciun.
Când simte că o discuție ia o turnură riscantă, ea zice pe un ton cald dar clar:
„Ia, mamă, o felie de cozonac! E proaspăt și tare bun! Și hai să vorbim despre altceva...”
Bunica Bujor știe, cozonacul aduce vorba dulce.

Echipa agentiei
Mihai Calota (TVC) - art director
Florin Florea (Primitiv) - copywriter

Echipa casei de productie
Grou Production

Echipa clientului
Diana Cruceru - Marketing



Brand

An

2024

Tara


Branduri



Branded


Related ads