CONTEXT:
Copiii din ziua de azi sunt de-a dreptul asaltați în fiecare zi de cât mai multe activități curriculare și extracurriculare. Între școală, lecții, antrenamente sau alte proiecte, copiii nu mai au deloc timp liber. Timp să fie copii.
Idee:
Carrefour militează pentru echilibrul dintre muncă și timp liber.
Cum?
Toamna aceasta, Carrefour s-a asociat cu Minecraft în campania Mai e loc și de joacă, încurajând atât părinții, cât și copiii să aloce timp și pentru joacă în programul ultra încărcat al celor mici. Campania s-a derulat la inceputului anului scolar, poate cea mai incarcata perioada pentru cei mici, momentul perfect pentru a intorduce o ora de joaca in programul copiilor si al parintilor.
Pe parcursul a două luni, în fiecare miercuri după școală și lecții, Carrefour a organizat Ora de joacă, unde copiii intrau în universul Minecraft pentru a se juca și pentru a câștiga premii speciale. Iar pentru a modera sesiunile Orei de joacă, Carrefour a colaborat cu Gannicus, jucătorul numărul 1 de Minecraft din România. Pe un server special creat, cei mici s-au relaxat cu jocuri precum TNT Run, Block Party, Fotbal sau clasicele De-a v-ați Ascunselea și Leapșa.
Astfel, Carrefour a reușit să aducă un echilibru între joacă și studii, oferind copiilor un spațiu de relaxare și creativitate în una dintre cele mai aglomerate perioade ale anului.