Kaufland - Symphony + comentarii

CONTEXT:

Am dorit să conversăm cu audiența noastră într-un mod autentic și memorabil, așa că am ales o abordare diferită în răspunsurile la comentarii pe TikTok, după ce am postat în prealabil despre trendul Symphony  adăugând umor și creativitate pentru ca brandul să pară mai relatable și uman.

Acest tip de interacțiune este esențial deoarece construiește o legătură mai puternică cu comunitatea noastră, încurajează conversațiile și, în final, crește loialitatea față de brand prin experiențe pozitive și captivante.

Ce s-a întâmplat după aceea?

  • 2 milioane de views, aproape 350k inteactiuni din cele două posturi  și alte câteva milioane de views și engagements făcute după ce comunitatea a început să posteze pe profilele persoanei.
  • S-au mai adunat și peste 30.000 de followeri noi adunați în mai puțin de 48 de ore.


Agentie

Brand

An

2024

Tara


Companii

Branduri



Branded


Related ads