CONTEXT:
Antena 1 a fost lider de audiență pe tot parcursul Insulei Iubirii, cu o finală urmărită de 8,5 miloane de români; mai mult decât în timpul meciurilor de fotbal. Totuși n-a fost așa de la primul episod al Insulei Iubirii. eMAG a recunoscut potențialul fenomenului și a conturat o comunicare contextuală încă de la începutul lunii iulie, cu postări care făceau apropo la cele mai gustate glume cu sampseturi, televizoare și “câinele ăla”. Următorul pas pentru eMAG a fost să continue cu o strategie de community management, adică o serie de comentarii plasate ca răspuns la Insula Iubirii, Antena și la alte conturi care au produs conținut relevant. Punctul culminant a fost înainte de marea finală Insula Iubirii. La postarea Netflix despre televizoare sparte, eMAG a fost primul care a răspuns, în mai puțin de 45 de minute. În prima oră, comentariul a adunat peste o mie de like-uri, iar până la finalul festivalului de comments, eMAG adunase peste 13k react-uri și peste 145 de reply-uri. Comentariul eMAG a fost al doilea cel mai apreciat comentariu, după intervenția IGSU. Asta i-a adus lui eMAG mențiunea în 15 publicații online și 3 apariții TV în emisiuni care discutau subiectul Insulei Iubirii.