CONTEXT:
BT Mic se axează pe sprijinirea antreprenorilor la început de drum, iar în noua campanie am vrut să arătăm cum este alături de micile afaceri chiar în perioadele critice, oferindu-le atât încredere, cât și finanțare, atunci când alții nu o fac. Construită în jurul ideii că adevărata susținere vine la momentul când îți lansezi afacerea, nu doar după ce aceasta a devenit mare, abordarea creativă poziționează BT Mic ca partenerul de nădejde care oferă sprijin financiar rapid și consiliere personalizată, încurajând antreprenorii să-și urmeze visurile și să-și dezvolte afacerile cu încredere. Sub mesajul „Fanul tău de mic” am vrut să evidențiem rolul esențial pe care consilierii îl au în relația cu clienții și cât de mult impacteaza suportul lor sincer evoluția unei afaceri la început de drum. Tocmai din acest motiv, materialele de comunicare sunt based on real life business stories și includ o echipă autentică de consilieri BT Mic.