CONTEXT:
Up Play este "prietenul" digital al cardului tău de extra beneficii de la Up România, vedeta fiind Up Dejun, cardul de masă. Multă lume este obișnuită să folosească cardul de masă exclusiv pentru cumpărături în retail, neștiind că acesta poate fi folosit la fel de bine la restaurante, baruri, terase. Pentru a aduce awareness pe acest tip de usage, am lansat Up Play - un modul de gamification în aplicația mobilă Up România în care utilizatorii primesc misiuni de tipul „Mergi la cofetăria X și cheltuie Y lei” și fiecare misiune îndeplinită le aduce rewards pe care le pot folosi mai departe la partenerii din aplicație. Abordarea noastră creativă a fost să poziționăm acest modul ca pe un catalist al răsfățului și să zicem: "Dă vina pe Up pentru răsfățul tău". Știm că orice dulce, orice cină în oraș vine cu o mică mustrare de conștiință, așa că am vrut să fim noi „Țapul ispășitor” pentru micile plăceri pe care ni le oferim în week-end, într-o execuție „tongue-in-cheek” în care personajul principal se „plânge” de misiunile care o trimit în tot felul de locuri plăcute și relaxante.