Imobiliare.ro - Chirie Sau Pres Main promo

CONTEXT:

În fiecare toamnă există o creștere a cererii în piața chiriilor, mii de studenți și young professionals se mută în orașele mari, ducând la o goană după cele mai bune apartamente. Pentru cei mai puțin experimentați în acest „joc” există riscul să facă alegerea greșită sau să nu vadă eventualele probleme ale locuinței de închiriat. Ai o singură șansă să o nimerești bine. Având în minte targetul Gen Z și young Millennials, Imobiliare.ro s-a gândit să ofere un antrenament pentru găsirea chiriei sub forma unui joc - „Chirie Sau Preș” - în care trebuie să-l ajuți pe Gabi, personajul nostru, să-și aleagă chiria potrivită. Prin această experiență interactivă de tip "choose your own adventure", implementată pe canalul TikTok Imobiliare.ro, utilizatorii pot alege cum să procedeze Gabi în momentele de decizie. Userii selectează paths prin mecanica din comentariile unui video și pot parcurge un story care îi duce fie într-o chirie potrivită, fie la "chirie over". Acest special mechanics, compus din 17 videos de joc, vine la pachet cu un layer de concurs, este promovat cu un main video ce funcționează ca un trailer al jocului și susținut prin extra pieces of content publicate pe toate canalele de social media Imobiliare.ro.

Echipa agentiei
Raul Gheba – Creative Director & Regizor
Laura Fluture - Senior Art Director
Deiu Stanciu - Senior Copywriter
Blanka Horvath – Project Manager
Ana Otel - Account Executive
Raluca Babei - Head of Production
Luiza Caruntu - Production assistant
Roxana Andrei – Managing Partner

Echipa casei de productie
Vlad Lapadatescu - DoP & Grading
Vlad Genescu - Editing & Animation
Ciprian Bucur - Graphics
Edy Bivol - Sound Mix
Mihai Smeu - Photography
Dragos Porumb - Social Media Content Strategy

Echipa clientului
Daniel Crainic - CMO, Imobiliare.ro
Alexandra Manolache - Brand manager, Imobiliare.ro



Agentie

Campanie

An

2024

Tara


Companii

Branduri

Campanii



Branded


Related ads