CONTEXT:
Maternitatea Polizu nu a mai fost renovată complet de 40 de ani, deși primește anual peste 5.000 de paciente cu cazuri complexe și susține peste 3.200 de intervenții, nașteri premature și cu risc crescut. În 2024, Salvați Copiii și The Drop lansează campania "Cântec de Leagăn pentru Polizu" cu un gând simplu: știm sigur că vocea și cântecul de leagăn al mamei îl vindecă pe bebe; singurul sunet care poate pune pe picioare o întreagă maternitate, în schimb, este cel al donațiilor oamenilor. Am luat sunetele donaţiilor (tastele, ping-ul de SMS, swoosh-ul de mesaj trimis etc), le-am samplat şi transformat în instrumentalul-erou al Cântecului de leagăn pentru Polizu, care se aude prima dată în TVC-ul de campanie. Conceptul are și o manifestare naturală: o piesă compusă special, pro bono, de 18 dintre cei mai iubiți artiști Global Records, menită să amplifice emoția cauzei noastre. Piesa devine imnul campaniei, fundalul sonor al spotului TV, radio-ului, amplificării în SM și sunet folosit recurent în orice altă comunicare tactică a campaniei. Scopul? Să strângem 3 milioane de euro, adică 1,5 milioane de SMS-uri, pentru o renovare amplă a celor mai importante secții din Maternitatea Polizu. Ascultă piesa.