CONTEXT:
Când ți-e poftă de orice, deschizi un agregator și comanzi. KFC si-a lansat propria platforma de ecomm – KFC APP. Provocarea? Cum diferentiem aplicatia intr-o categorie foarte competitiva, dominata de oferte si comunicare agresiva. Campania vorbeste despre faptul ca in KFC APP ai același preț și meniu ca în restaurantele fizice. Un beneficiu valoros in conditiile in care agregatorii au un adaos de pret la fiecare produs si nu includ in meniu cele mai cautate produse cum ar fi Marti Bucket, Smart Menu sau CEVA de la KFC. Campania dramatizeaza beneficiile aplicației prin conceptul ”Te simți ca-n KFC oriunde ai fi” care ia obiceiurile fanilor KFC din restaurante și le duce în locuri surprinzatoare. Execuțiile urmăresc aventurile unor fani KFC folosind umor și ofera o ilustrare memorabila a beneficiilor KFC APP. Campania a fost completată de execuțiile digitale, in store și OOH-uri pentru a crea un ecosistem complet de comunicare.