Caroli - Omleta arde dupa carnatii Caroli

CONTEXT:

Oriunde e un produs irezistibil de la Caroli exista și o poveste de dragoste despre un preparat sau ingredient care tânjește după gustul lui. După ce pâinea s-a regăsit cu felia de salam Victoria într-un sandviș, iar ketchupul și muștarul s-au întrecut pentru crenvurștii din portofoliul brandului, cea mai recentă campanie prezintă omleta care arde după cârnații Caroli. Cu ajutorul unui univers vizual bazat pe personificare și melodia Mirabelei Dauer pe fundal, Caroli a lansat o nouă poveste de dragoste despre gusturi pereche și poftă de mezeluri, continuând platforma de brand lansată anul trecut - Caroli dă gust din 1994.

Echipa agentiei
Costin Bogdan – Executive Creative Director
Olivia Spanu - Group Creative Director
Karla Georgescu – Group Creative Director
Ionut Talos – Junior Copywriter
Maria Ivan – Junior Art Director
Stefan Chiritescu – Chief Strategy Officer
Ionela Ionescu – Account Director
Roxana David – Account Assistant
Cosmin Hritcu – AV Producer

Echipa casei de productie
Dan Mateescu – Producator Studioset
Damian Groves – Director
Andrei Enoiu – 1st AD
Radu Fulga – DoP

Echipa clientului
Mirabela Chirita - Brand Manager Caroli
Ana Maria Costea - Marketing Director Caroli



Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Agentie

Brand

An

2024

Tara


Companii

Branduri



Branded


Related ads