CONTEXT:
Într-un an în care România a revenit pe teren cu speranțe recondiționate, vrem să arătăm pasiunea celor care nu au renunțat niciodată să creadă și să spere. Adevărații suporteri își iubesc echipa dincolo de calificare. Flip, un brand care vede valoarea dincolo de nou, în viață și în tehnologie, ilustrează povestea unui suporter care revine să-și "recondiționeze" iubirea pentru fotbal după 30 de ani. Astfel, bătrânul stresat în fața unui tânăr cu mască nu este la doctor, ci într-un salon de tatuaje, recondiționându-și tatuajul realizat cu 30 de ani în urmă. Și, de fapt, el nu are emoții pentru tatuaj în sine. Emoțiile lui sunt doar pentru meci. Ca telefoanele de pe Flip, tatuajul este "ca nou", iar iubirea pentru echipă, recondiționată. Pentru că lucrurile valoroase merită recondiționate. Campania a rulat la TV în România și online în alte 3 piețe: Ungaria, Bulgaria, Grecia, în perioada Euro 2024, în pauzele dintre meciuri. Creația a fost adaptată pentru toate cele 4 țări.