CONTEXT:
Ce este curajul? Într-o lume în care alergiile alimentare sunt din ce în ce mai frecvente, Naturli' și Jam Session Agency, cu sprijinul Asociației Române pentru Educație în Alergii, au lansat campania „Nu sunt Papă-Lapte”. 1 din 10 copii este alergic la lapte, iar scopul campaniei este de a schimba percepția asupra alergiei: din vulnerabilitate, într-un act de curaj. Curajul celor mici care trăiesc cu aceste provocări în fiecare zi. Curajul de a refuza o felie de tort la o zi de naștere, un corn cu lapte la școală sau orice alt produs care conține lactate și care le este oferit în diverse contexte sociale. Ei nu sunt papă-lapte, nici la propriu, nici la figurat. Lansată printr-un video emoționant, campania a stârnit un dialog important despre alergiile alimentare, având deja un impact social puternic. În video, o serie de copii au fost invitați să spună ce înseamnă curajul pentru ei. Apoi, copiii cu alergie la lapte ne-au arătat că există multe forme de curaj, inclusiv acela de a refuza o felie de tort. Campania include o colaborare cu cafenelele Boiler, care au schimbat numele latte-ului lor vegan în "Nu sunt Papă-Latte". 1 din 10 "Nu sunt Papă-Latte" este donată către AREA.