KFC - Star Burger

CONTEXT:

Recomandat de ingredientele lui, nu de chefi Sunt atât de mulți burgeri pe piață, încât nici nu știi cum să-i mai promovezi. Și, mai nou, tot mai multe branduri folosesc vedete și chefi celebri pentru a le recomanda burgerii. În special McDonalds. Un context numai bun pentru KFC și lansarea noului lor burger. KFC e un brand care promovează spiritul #pebune, iar la lansarea noului lor burger nu au făcut decât să întărească acest spirit. L-au numit STAR BURGER, iar campania de lansare a plecat de la un gând pe cât se poate de simplu și adevărat: când un burger e bun, nu ai nevoie de vedete care să-l recomande. El e vedeta. Se recomandă singur. Sub sloganul „Star Burger. Recomandat de ingredientele lui, nu de chefi”, KFC pune în valoare toate ingredientele din care e compus noul burger: pui crispy, hashbrown, cheddar, sos cremos cu smântână și ceapă și chifla brioche.

Echipa agentiei
Ioana Zamfir - Executive Creative Director
Stefan Chiritescu – Chief Strategy Officer
Paula Ionescu – Group Creative Director
Mihai Constantinescu – Group Creative Director
Ionut Cioroiu – Copywriter
Andrei Ilincaru – Art Director
Denisa Gaina – Social Copywriter
Diana Neagu – Social Art Director
Marin Carmen – Business Lead
Claudia Cofaru – Account Director
Dana Popescu – Account Director
Alexandra Miinea – Account Executive
Anca Humureanu – Account Executive
Mara Ciama - AV Producer

Echipa clientului
Monica Eftimie - Chief Marketing Officer
Ionela Vacaru - Senior Brand Manager
Adriana Staicu - Brand Manager
Gina Zgubea - Senior Digital Manager
Claudia Bodnar - Social Media Manager
Ana Smarandescu - Digital Manager



Agentie

Client

Brand

An

2024

Tara


Companii

Branduri



Branded


Related ads