CONTEXT:
Mii de hărți Metrorex au devenit reclame KFC, pentru totdeauna. Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutina pe care KFC a întrerupt-o cu o revelație savuroasă: în harta metroului se ascunde o magistrală în formă de copan. KFC o numește MAGISTRALA POFTEI, în cadrul unei campanii derulate în parteneriat cu Metrorex. Sub sloganul "Fă turul copanului și pui de-un bucket”, KFC a încurajat călătorii, la început de aprilie, să transforme copanul din hartă în pui #pebune. Aceștia au fost invitați să înceapă turul scanând orice harta Metrorex și să parcurgă cu metroul toate cele 16 stații care alcătuiesc MAGISTRALA POFTEI, pentru a câștiga un American Bucket. Un tur a durat în medie 50 de minute, însă asta nu a stat în calea poftei. Bucurestenii au răspuns provocării într-un timp și număr record – înregistrându-se în unele zile chiar și o revendicare de un bucket pe minut. În timp ce brandurile se luptă pentru a capta atenția consumatorilor, fie și pentru câteva secunde, MAGISTRALA POFTEI a adunat sute de ore de implicare în turul copanului și a transformat mii de hărți Metrorex în reclame KFC, pentru totdeauna.