CONTEXT:
Gen Z au un mindset ușor anticapitalist și un simț al ridicolului foarte acut, sunt uber circumspecți la tentativele brandurilor de a-i prinde în target și de multe ori, demersurile de comunicare către Gen Z, ajung să fie mai mult luate în derâdere. Ideea că o bancă ar încerca să aibe rizz e absolut ridicolă pentru ei.
Așa că, în loc să încercăm să căutăm „autenticitatea” Gen Z, am încercat să arătăm autenticitatea brandului și anume: nici noi nu știm ce naiba zic Gen Z ăștia. Astfel am ajuns la "Slay Your Financial Game", o campanie în care recunoaștem că suntem la fel de nedumeriți vizavi de Gen z slang la fel ca majoritatea „boomerilor”. Seria video îl are în prim-plan pe Adrian Nicolae, într-un personaj care se vede evident că nu știe precis ce zice în scenariul lui doldora de jargon „de tineret”.
Singurul lui moment onest fiind cel de la final în care recunoaște și el că „Reclama e cringe, dar serviciile BT sunt chiar OK”, într-o declarație oarecum modestă, dar sinceră.