KFC - Respect shaorma, respect pofta #pebune

CONTEXT:

Respect shaorma, respect pofta #pebune KFC a lansat Crispy Shaorma. Dar cum promovezi o shaorma ca brand american cand romanii sunt deja experti in “cu de toate”? KFC a hotarat sa-si arate respectul pentru ceea ce inseamna shaorma in cultura urbana: mai mult decat un fel de mancare, un stil de viata care a hranit spiritul #pebune al unei generatii. Spirit promovat mereu și de KFC, care ne-a făcut să lăsăm furculița și cuțitul și să mâncăm cu mâinile, să mușcăm cu poftă, fără să ne gândim la ce-ar zice alții. Campania a prins viață în colaborare cu DeMoga Music prin piese care intră la fel de bine ca o shaorma după party. Dar și cu respect arătat shaormeriilor cu istorie, prin OOH-uri contextuale amplasate în vecinătatea lor. TVC. Piesele pe care oamenii le puteau descoperi la scanarea produsuluiPovestea proiectului special OOH.

Echipa agentiei
Ioana Zamfir - Executive Creative Director
Stefan Chiritescu - Chief Strategy Officer
Paula Ionescu – Group Creative Director
Mihai Constantinescu – Group Creative Director
Ionut Cioroiu – Copywriter
Andrei Ilincaru – Art Director
Denisa Gaina – Social Copywriter
Diana Neagu – Social Art Director
Carmen Marin – Business Director
Claudia Cofaru - Account Director
Dana Popescu – Account Manager
Oana Grigore - Media Manager
Dany Dinu - Media Digital Manager
Mara Ciama - AV Producer
Tiberiu Munteanu - Head of AV

Echipa casei de productie
HYPNO
DeMoga Music
Multi Media Est Romania

Echipa clientului
Monica Eftimie - Chief Marketing Officer
Ionela Vacaru - Senior Brand Manager
Adriana Staicu - Brand Manager
Gina Zgubea - Senior Digital Manager
Cristina Dioanca - Digital Manager
Claudia Bodnar - Social Media Manager



Agentie

Client

Brand

An

2023

Tara


Branduri



Branded


Related ads