CONTEXT:
Context:
După o absență îndelungată în comunicare, Murfatlar Vinul avea nevoie de o întoarcere demnă de puterea brandului. Însă de această dată, am ales ca emoția și legăturile strânse specifice brandului să iasă în evidență.
Rațional:
Pornind de la dilema clasică – paharul este jumătate plin sau jumătate gol, s-a născut noua semnătură de brand – Jumătatea vin, jumătate viață. În care e loc doar pentru optimism, inspirație și sumarizează scurt, dar intens – tot ceea ce își dorește brandul să transmită: sentimente intense, momente și experiențe memorabile, amintiri unice, planuri de viitor – mai bine zis, tot ce are viața să ne ofere.
Execuție:
Iar pentru că, în unele cazuri, cuvintele au nevoie să fie duse mai departe de execuții pe măsura puterii lor, am transformat povestea într-o campanie integrată, a cărui element central este spotul TV. Acesta are 60”, dar și un cut de 30” și a fost lansat pe 17 noiembrie.
Campania va fi amplificată în digital - website display, YouTube, Facebook, Instagram, dar și în retail, outdoor și PR.