CONTEXT:
Zilnic, sute de mii de bucureșteni călătoresc cu metroul. Mulți dintre ei se uită la harta metroului doar să numere stațiile până la destinație. Asta până văd că o magistrală are formă de copan. Șocați? Nu fiți. A fost mereu acolo. KFC a numit-o MAGISTRALA POFTEI în cadrul unei campanii derulate timp de o lună în parteneriat cu Metrorex. KFC le-a oferit ocazia călătorilor de la metrou să transforme copanul din hartă într-unul real. Concret, oamenii erau invitați să acceseze landing page-ul campaniei și să fotografieze orice hartă a metroului. Aceștia puteau câștiga zilnic un voucher de 20% reducere la orice produs KFC, dar și un voucher de produs gratuit, o porție de Hot Bites. Pentru a da un plus de autenticitate campaniei, Magistrala Poftei a fost comunicată în mediul online prin vocea actriței Isabela Neamțu, faimoasa voce de la metrou care anunță stațiile. Și pofta chiar a fost magistrală! Campania s-a bucurat de un real succes, numărând peste 20.000 de scanări ale hărții metroului, iar cele 15.000 de vouchere de 20% reducere s-au epuizat înainte de sfârșitul campaniei. Deși campania s-a sfârșit, probabil că nu e ultima oară când se va auzi de Magistrala Poftei. Stay tuned!