CONTEXT:
3 din 10 copii afirmă că au primit video-uri sau imagini cu conținut care înfățișează nuditate sau ipostaze sexuale pe internet. În timp ce adulții știu foarte puține de exietența acestui fenomen. Pentru a-l preveni și raporta, echipele KUBIS și Salvați Copiii și-au propus să scoată la lumină POVESTEA UNUI ABUZ. O serie de video-uri inspirate din conversații reale dintre abuzatori și copii. Mesajele sunt inconfortabile, dar ne arată cu adevărat cum se desfășoară abuzul online, iar la final, ne spune unde și cum îl putem combate pe: povesteaunuiabuz.oradenet.ro. Video-urile susțin un mesaj la fel de direct. Sunt unele povești peste care nu poți trece. Primii care le-au văzut au fost influencerii, părinți la rândul lor, care și-au înregistrat cele mai nefiltrate reacții și le-au dat mai departe către comunitățile lor. Ce a urmat: video-urile au fost preluate și vizionate de peste 250.000 de oameni, ajutând ONG-ul să își îndeplinească prima misiune, conștientizarea abuzului online împotriva copiilor. Campania continuă și susține mesajul și printr-un format media, YouTube Unskippable Ad, care nu permite utilizatorului să treacă mai departe fără să vizualizeze conținutul. Astfel, atât la propriu cât și la figurat, oameni înțeleg că nu pot rămâne indiferenți în fața cauzei.