CONTEXT:
În România, șomajul este de 90% în rândul persoanelor cu dizabilități, printre care se numără și persoanele cu deficiențe de auz. În acest context, Kaufland a creat programul ACCES, dedicat integrării profesionale a persoanelor cu dizabilități de orice tip. Pentru a populariza existența programului ACCES și a transmite un mesaj de recrutare dedicat persoanelor care nu aud sau au deficiențe de auz, Kaufland a lansat #KauflandDanceTalk, o campanie care vorbește într-un limbaj universal: dansul. În prima fază a campaniei, Kaufland a lansat pe TikTok un challenge de dans ca oricare altul și a rugat userii să recreeze mișcările ca să câștige premii. Ce nu a știut nimeni a fost că în dans am integrat natural un mesaj ascuns de recrutare. Dansul a fost creat cu ajutorul unui coregraf și a unor interpreți în limbajul semnelor. După câteva săptămâni, Kaufland a făcut revealul campaniei și a făcut public mesajul de recrutare, rugând oamenii să continuie să danseze și să dea mai departe anunțul: Mesaj ascuns: Hai să te angajezi la Kaufland! Caută pe internet Program Angajare Kaufland ACCES Te așteptăm în echipă! Campania a transformat sute de TikTokeri în mesageri ai incluziunii sociale și a transformat un TikTok challenge într-o campanie de advocacy.