CONTEXT:
În fiecare septembrie discursul despre chiriile din marile centre universitare e același. Vedem la știri reportaje despre cum cresc prețurile, despre cum „Începe Goana După Chirii”, cum apartamentele se dau ca pâinea caldă și e foarte greu să găsești ceva. Te gândești ca student sau tânăr profesionist cum să pui mâna pe cazarea pe care ți-o dorești. Tentația e să apelezi la metode „alternative” care de multe ori îți irosesc timpul sau se dovedesc a fi uneori chiar țepe. În contextul acesta, Imobiliare.ro ne-a invitat să ne gândim la o campanie prin care să arătăm cum platforma lor este o sursă diversă și sigură de anunțuri pentru chirii și prin care, în același timp, să și informăm publicul despre potențialele capcane pe care le pot întâlni în căutarea unei chirii. Soluția creativă a fost "Goana După Chirie", un mock reality show ce îmbină informația cu umorul și în care transformăm această goană metaforică într-un concurs imobiliar, prezentat de Șerban Trâmbițașu, probabil cel mai popular agent imobiliar de pe TikTok. Pe parcursul a patru episoade, două echipe, una de studenți și un cuplu de tineri încearcă, eșuează și reușesc să navigheze apele tulburi ale pieței imobiliare de chirii din București.